...
این روزها دوست دارم
بالی داشته باشم
اوج بگیرم
می دانم این روزها تکرار نخواهد شد
چیزی درونم در حال شگفتن و
...شکستن است
می شکنم ...اما شکوفا می شوم
می سازم ...ویران می کنم
به آنی...!
با چشم های ویران کننده
گاه دوست داشتن را
تا اوج بخشیدن می برم
اما بناگاه درمی یابم
زندگی بندهایی دارد بس عمیق
می اندیشم...
ویرانگی را مهار کن
در بندهایت گرفتاری...!
نور زندگی را در پشت پلک هایم مخفی می کنم
و با بی حس ترین نگاه و لبخند ... نگاه می کنم
گویی یخ زده ای هستم
که تمام زندگی حتی رویاهایش ...رنگین کمانی از ستاره های منجمد ست
...
دستانی می خواهد ...
دل نوشته های من...
ما را در سایت دل نوشته های من دنبال میکنید
برچسب: شاد باید بود,چگونه باید شاد بود,برای شاد بودن باید چکار کرد,برای شاد بودن باید چه کرد,باید شاد بودن رو تمرین کنم,چرا باید شاد بود, نویسنده: بازدید: 71