می دانی چه می خواهد دلم!! اینکه باشی و نگاهت کنم دستانت را بگیرم و در اعماق چشم ها غرق شوم خوب می دانی مدتهاست نگاهم در چشم هایت ننشسته! و افسوس می خورم چرا در آخرین دیدار طولانی نگاهت نکردم در آغوشت نکشیدم چرا بیشتر دستانت را نگرفتم حال بماند که نبوسیدنت!!! سخت ترین داغ بود #فرشته_کاملان