
وقت هایی دلت xa0می گیرد ... xa0از هر چیزی xa0که دوست داشتنی ست از هر واژه ای که تو را زخمی کند و ناراحتت xa0مجبوری لبخند بزنی گویی هرگز دلتنگxa0 xa0ناراحت نیستی؟ واقعا چرا تظاهر می کنیم xa0به آنچه نیستیم؟؟ xa0فکر کردی فکر می کنم xa0تنها یک جواب دارم xa0اینکه... xa0همه بدنیال تکیه گاهی هستیم مطمئن و دوست داشتنی شانه هایی پر از xa0آرامش و کلماتی که تو را جدا کند از هر چه xa0وابستگی زمینی است می دانم xa0خواهی اندیشید ! یعنی چه؟ xa0و خواهم گفت ..... xa0یعنی لحظه هایست اینقدر دل تنگ کننده xa0که با وج...
ادامه مطلب