شایدها...

خرید بک لینک
وقت هایی دلت می گیرد ...

از هر چیزی که دوست داشتنی ست

از هر واژه ای که تو را زخمی کند

و ناراحتت

مجبوری لبخند بزنی

گویی هرگز دلتنگ

ناراحت نیستی؟

واقعا چرا تظاهر می کنیم به آنچه نیستیم؟؟

فکر کردی

فکر می کنم

تنها یک جواب دارم

اینکه...

همه بدنیال تکیه گاهی هستیم

مطمئن و دوست داشتنی

شانه هایی پر از آرامش

و کلماتی که تو را

جدا کند از هر چه وابستگی زمینی است

می دانم

خواهی اندیشید ! یعنی چه؟

و خواهم گفت .....

یعنی لحظه هایست اینقدر دل تنگ کننده که با وجود تمام حرف های آرامش بخش

تمام داشته هایت

تمام حس خوشی عمیق درونت

باز...

باز...

احساس تنهایی خواهی کرد

همین

+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 23:26 توسط فرشته _کاملان |
دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: شایدها, نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:18

صفحه بندی