از هر چیزی که دوست داشتنی ست
از هر واژه ای که تو را زخمی کند
و ناراحتت
مجبوری لبخند بزنی
گویی هرگز دلتنگ
ناراحت نیستی؟
واقعا چرا تظاهر می کنیم به آنچه نیستیم؟؟
فکر کردی
فکر می کنم
تنها یک جواب دارم
اینکه...
همه بدنیال تکیه گاهی هستیم
مطمئن و دوست داشتنی
شانه هایی پر از آرامش
و کلماتی که تو را
جدا کند از هر چه وابستگی زمینی است
می دانم
خواهی اندیشید ! یعنی چه؟
و خواهم گفت .....
یعنی لحظه هایست اینقدر دل تنگ کننده که با وجود تمام حرف های آرامش بخش
تمام داشته هایت
تمام حس خوشی عمیق درونت
باز...
باز...
احساس تنهایی خواهی کرد
همین
ما را در سایت دل نوشته های من دنبال میکنید
برچسب: شایدها, نویسنده: بازدید: 65