غم ...

خرید بک لینک
چقدر غمگینم

غمی آشنا

غمی که بارها شاهد بودی...

هر دفعه به نوعی تجربه اش می کنی

این مواقع هیچ واژه ی برای نوشتن نیست

کویی انسان آمده تا دردها را لمس کند...

دردهای یزرگی که لال ات می کند!!

گفتم : دل و جان در سر کارت کردم
هرچیز که داشتم نثارت کردم

گفتا : تو که باشی که کنی یا نکنی ؟
آن من بودم که بی قرارت کردم ...

عطار

+ نوشته شده در جمعه یکم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:8 توسط فرشته _کاملان |
دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:18

صفحه بندی