تنها رنج است که غمگین و افسرده ات می کند
اگر در نهانخانه ی دلت
هرگز توقعی از کسی نداشته باشی
رنج هم نخواهی برد
رنج .. اندوه نداشتن و نگرفتن است
اندوه نداشتن چیزهایی که گاه آرزوست
هرچند رنج مقابل خوشی ست
تضاد زیبایی که به ظریفی خداوند در پس هر واژهی که آفریده نهان کرده
رازی که باید شکافته شود
بدون رنج و درد
هم ...
هرگز طعم خوشبختی را نخواهی چشید.
دل نوشته های من...
ما را در سایت دل نوشته های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43