دل نوشته های من

متن مرتبط با «گذر عمر در فضا» در سایت دل نوشته های من نوشته شده است

داستانک ... چیست در این زمزمه...!(2)

  • نیلوبلاگ

    xa0 امروز چمدانی برداشتم باد شرق منتظرو بی قرار ست پا کوبهxa0 می زند بر قلبم صبور باش که وقت رفتن است و دیدن xa0و من صبورتر از همیشه ... سوال هایم را گویی می داند... xa0دانستن شکر ست... مرا به جهانی می برد xa0به هر سو می گشاندم رازها می بینم لب فرو می بندم مرا بس است... .... یک لحظه در حال سقوطم دستان باد شرق مرا در خود می گیرد xa0می چرخمxa0 با چشمان بسته نجوای ذکری بر لبانم و گوییxa0 من همانم که تو بودم دانستن شکرست ... و ندانستن ماندنxa0 چشمxa0 باز می کنم... تا گستردهxa0 بی انتهایی سبز و آبی د...

    ادامه مطلب
  • گذر عمر...

  • نیلوبلاگ

    گذر عمر را زمانی متوجه می شوم که تولدها سالگردها... سالگشت ها می آیند xa0آهسته xa0و آرام می آیند چشم باز می کنی می بینی تولد عزیزت ست و چه بزرگ شده... بزرگ شده شاید واژه مناسبی باشد xa0برای گذر عمر xa0بچه ها بزرگ می شوند... xa0وتو در آینه شاهد xa0چروکها و سپید شدن موهایت هستی xa0خودخواهانه سعی می کنی مخفی کنی xa0اما زمانی می رسد که می بینی مخفی کردن مهم نیستxa0 xa0مهم تر سپری کردن این سالها ست xa0با شادی... با لحظه شماری اتفاقات xa0زیبا xa0و با هر چی که تو را xa0غمگین یا شاد کرده xa0زندگی دو رو ...

    ادامه مطلب